English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

دمای هوای خراسان رضوی از ۴۳ درجه سلسیوس عبور کرد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تا روز یکشنبه هفته آینده در مناطق مستعد خراسان رضوی شاهد وزش باد، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود که احتمال بروز خسارت ناشی از این باد نیز وجود دارد.

دمای هوای خراسان رضوی از ۴۳ درجه سلسیوس عبور کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: دمای هوای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان مه ولات به ۴۳ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

 فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: خنک ترین دمای هوا نیز طی شبانه روز گذشته در شهرستان قوچان با ۱۶ درجه بالای صفر بود و دمای هوای مشهد بین ۲۲ تا ۳۴ درجه در نوسان بوده است و گرمای هوا تا چند روز آینده در استان ماندگار است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: بیشترین سرعت وزش باد در شبانه روز گذشته مربوط به شهرستانهای سبزوار و تایباد با ۶۱ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا روز یکشنبه هفته آینده در مناطق مستعد خراسان رضوی شاهد وزش باد، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود که احتمال بروز خسارت ناشی از این باد نیز وجود دارد.

فاروقی افزود: از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابر در آسمان نقاط مختلف استان خراسان رضوی خواهیم بود و برای روز یکشنبه هفته آینده کاهش نسبی دمای هوا در شمال غرب استان همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه