English

شهرام طلوع فکور:

راه اندازی ۴۷ واحد جدید تولیدی در سبزوار

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار بیان کرد: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای هزار و ۵۹۸ نفر شغل ایجاد شده است.

راه اندازی ۴۷ واحد جدید تولیدی در سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شهرام طلوع فکور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در خبری اعلام کرد: ۴۷ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب،صنایع غذایی و فرآوری در این شهرستان طی یک سال گذشته راه اندازی شده است.

طلوع فکور در ادامه این خبر اضافه کرد: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی ۱۶ هزار  میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای هزار و ۵۹۸ نفر شغل ایجاد شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار تصریح کرد: همچنین ۴۴۵ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۹۱ هزار میلیارد ریال در این شهرستان طی یک سال گذشته صادر شده است.

وی یادآور شد: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

طلوع فکور خاطرنشان کرد: علاوه بر بهره برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سالهای اخیر محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه