English

علی ابری:

اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در خراسان رضوی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: حقوق پرداختی تا پایان سال بر مبنای رقم قبل خواهد بود و مابه‌التفاوت‌های ایجاد شده با اعلام اصلاحیه محاسبه و در سال آینده واریز خواهد شد.

اجرای طرح خرید خدمات آموزشی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی ابری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مؤسسان مدارس خرید خدمات آموزشی باید پنج ماه حقوق معلمان خود را پرداخت کنند تا پرداختی‌ها به روز شود و طرح خرید خدمات آموزشی در سال‌های اخیر اجرا می‌شود.

ابری در ادامه افزود: مؤسس مدارس خرید خدمات آموزشی با دریافت سرانه آموزشی، دانش‌آموزان را که اغلب در مناطق محروم تحصیل می‌کنند، تحت آموزش‌های رسمی دوره‌های تحصیلی قرار می‌دهند و آموزش و پرورش هزینه‌های مربوط به هر دانش‌آموز را به موسس بخش خصوصی پرداخت می‌کند و تمام هزینه‌های آموزش از جمله پرداخت حقوق معلمان بر عهده بخش خصوصی است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: حقوق پرداختی تا پایان سال بر مبنای رقم قبل خواهد بود و مابه‌التفاوت‌های ایجاد شده با اعلام اصلاحیه محاسبه و در سال آینده واریز خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر مؤسسان مدارس خرید خدمات در این استان باید حق بیمه چهار ماه معلمان خود را تاکنون پرداخت کرده باشند و موسسان این مدارس طبق تعهدی که به آموزش و پرورش داده‌اند باید بابت دستکم ۲ ماه حقوق و بیمه معلمان خرید خدمات، موجودی داشته باشند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی متذکر شد: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون سه ماه بیمه و ۲ ماه حقوق معلمان خود را پرداخت کرده باشند.

وی عنوان کرد: تعدادی از موسسان این مدارس در پرداخت‌های خود حتی با وجود واریز مبالغ از سوی اداره کل آموزش و پرورش تاخیر بدون دلیل دارند که این امر در بکارگیری آنان برای سال تحصیلی آینده اثرگذار خواهد بود.

ابری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی دارای ۲۶۰ موسس مدرسه خرید خدمات آموزشی است که برخی از آن‌ها تا ۲ هزار نیروی خرید خدمت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه