English

«کیف پول دیجیتال» تروریست‌های مسکو پیدا شد

اسپوتنیک از شناسایی «کیف پول دیجیتال» منتسب به تروریست‌های مسکو خبر داد.

«کیف پول دیجیتال» تروریست‌های مسکو پیدا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، خبرگزاری روس از شناسایی یک «کیف پول دیجیتال» خبر داد که به «داعش خراسان» منتسب بوده و احتمال دارد متعلق به تروریست‌هایی باشد که هفته گذشته به سالن کنسرتی در مسکو حمله کردند.

،خبرگزاری اسپوتنیک از شناسایی یک کیف پول ارز دیجیتال خبر داد که به داعش خراسان مرتبط بوده و احتمالاً بخشی از دستمزد تروریست‌هایی که در حمله تروریستی اخیر به سالن کنسرت مسکو نقش داشتند، از طریق آن پرداخت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اطلاعات این کیف پول دیجیتال در یک کانال تلگرامی منتشرشده که به شاخه خراسان داعش منتسب است و هفته گذشته یک منبع به اسپوتنیک گفت کسانی که حمله تروریستی در سالن کنسرت مسکو را انجام دادند، از طریق همین کانال تلگرامی استخدام شده بودند.

بر اساس این گزارش، در ۲۲ مارس، زمانی که حمله تروریستی انجام شد، این کانال تصویر یک شبه‌نظامی با صورت پوشیده را منتشر کرد و همزمان با این پیام، مبالغ ۳۲۵، ۵۵۰، ۵۵۰ و ۱۱۰۰ دلار به کیف پول مذکور واریز شد؛ مبلغی که تقریباً معادل مبلغ اعلام‌شده توسط تروریست‌هاست.

سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو هفته گذشته هدف حمله‌ای تروریستی واقع شد که ۱۳۹ کشته برجای گذاشت و بدترین اقدام تروریستی دو دهه اخیر در روسیه به شمار می‌رود. این خبرگزاری روسیه در حالی از وجود این کیف پول خبر داد که مقامات روسیه پیش‌تر اعلام کردند اوکراین هم در این حمله نقش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه