English

سخنگوی جنبش انصارالله یمن:

تجاوز آمریکا موضع یمن را نسبت به فلسطین تغییر نمی‌دهد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت حملات علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و تجاوز آمریکا موضع صنعاء درباره غزه را تغییر نداده و نخواهد داد.

تجاوز آمریکا موضع یمن را نسبت به فلسطین تغییر نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد عبدالسلا سخنگوی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت حملات علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

وی در گفت‌وگو با رویترز تاکید کرد: موضع ما در مورد اتفاقات فلسطین و تجاوز به غزه نه بعد از حمله آمریکا و نه بعد از تهدیدات تغییر نکرده و نخواهد کرد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد که «درخواست ما پایان تجاوز جنایتکارانه به غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه مانند غذا  و دارو به شمال و جنوب این منطقه است».

این مقام یمنی در ادامه افزود: با جامعه بین‌المللی تماس‌های مداوم داریم و به آن‌ها اطمینان دادیم که حرکت کشتیرانی برای تمام کشتی های دنیا به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در امنیت کامل است.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت: ما خواهان افزایش تنش نیستیم اما آمریکا و انگلیس هستند که دریای سرخ را پر از ناو تجهیزات نظامی کرده‌اند.

پیش از این «علی القحوم» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن موثر نبوده و نخواهد بود.

 القحوم تاکید کرد: «آمریکا و انگلیس بهای تجاوزات خود را خواهند پرداخت و عملیات ما در حمایت از غزه متوقف نخواهد شد. نبرد ادامه دارد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از تجاوز به یمن پشیمان خواهند شد.»

وی در ادامه افزود: «هدف‌های آمریکا و انگلیس در یمن مواضعی بود که قبلاً هدف بمباران قرار گرفته بودند و این مسأله جدیدی نیست و آمریکا و انگلیس علناً جنگ علیه یمن را اعلام کردند و باید حملات و بازدارندگی استراتژیک یمنی را تحمل کنند.»

القحوم درخصوص نقش یمن در حمایت از غزه گفت که یمن در سطح دولت، رهبری، نیروهای مسلح، توانمندی نظامی و ملتش برای یک رویارویی تا تحقق پیروزی در میدان حضور خواهد داشت.

بامداد جمعه آمریکا و انگلیس به بهانه حملات مکرر به کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌های عازم اراضی اشغالی در دریای سرخ، حملات گسترده‌ای را به چندین شهر یمن انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه