English

جنبش حماس و انصارالله یمن به شهادت سردار موسوی واکنش نشان دادند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه که در اقدامی بزدلانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی رخ داد، را به شدت محکوم کردند.

جنبش حماس و انصارالله یمن به شهادت سردار موسوی واکنش نشان دادند
به گزارش خبرگزاری موج

  به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: ترور سردار سیدرضی موسوی در سوریه یک جنایت آشکار و تجاوز بزدلانه است که با نقض حاکمیت ملی سوریه رخ داده است.
از سوی دیگر، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: ترور سردار شهید سید رضی موسوی از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم.

دفتر سیاسی انصارالله در ادامه تاکید کرد: این اقدام تروریستی در امتداد جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در حق امت اسلامی رخ داده است.

دفتر سیاسی انصارالله انجام این ترور از سوی رژیم صهیونیستی را بیانگر شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی به دلیل ضربات متعدد از جبهه‌های مختلف نبرد دانست.

دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد: شهید موسوی از مردان مقاومتی بود که حیات خود را وقف مواجهه با پروژه آمریکایی صهیونیستی کرد و در تقابل با گروه‌های تکفیری در سوریه که از سوی واشنگتن و تل آویو مورد حمایت قرار داشتند، نقشی بسیار مهم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه