English

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شهرک‌های اسرائیلی

پس از به شهادت رسیدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، حملات موشکی به سمت شهرک‌های اسرائیلی آغاز شده است.

 شلیک ده‌ها موشک از لبنان به شهرک‌های اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری موج، منابع خبری گزارش دادند لحظاتی پیش، ۱۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

در پی این حمله موشکی، صدای آژیرهای خاطر در «المطلة»، «کفر جلعادی»و «کریات شمونا» در الجلیل به صدا درآمده است.

پس از به شهادت رسیدن ۴ نفر از اعضای یک خانواده در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مسئولان این رژیم از شهرک‌نشینان اسرائیلی ساکن مناطق مرزی با لبنان خواستند که وارد پناهگاه‌ها شوند.

حسن فضل‌الله، نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب‌الله) در پارلمان لبنان در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها، گفت: خون کودکان لبنان به خون کودکان غزه ملحق شده است.

یک خودرو غیرنظامی در «عیناتا» در جنوب لبنان هدف قرار گرفت و در پی آن، مادر بزرگ و سه کودک به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که در این حمله، رژیم صهیونیستی با پهپاد این خودرو را هدف قرار داده بود. برخی از منابع خبر دادند که پدر و مادر این کودکان، به‌شدت زخمی شده‌اند.

فضل‌الله با بیان اینکه ما در برابر یک جنایت خطرناک علیه غیرنظامیان قرار داریم، هشدار داد که دشمن صهیونیستی، هزینه این اقدام را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این جنایت را توجیه کند، خاطرنشان کرد: ما معادلات واضحی در قبال اسرائیل داریم. نمی‌توان ساکنان جنوب را ترساند و به هر قیمتی، با جنایات اسرائیل مقابله خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه