English

حزب‌الله لبنان از هلاکت ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در عملیات اخیر خبر می‌دهد

گروه مقاومت حزب‌الله لبنان با اعلام کشته شدن ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در عملیات‌های مرزی، تحولات امنیتی در منطقه را تشدید کرد.

 حزب‌الله لبنان از هلاکت ۱۲۰ نظامی اسرائیلی در عملیات اخیر خبر می‌دهد

به‌گزارش خبرگزاری موج، گروه مقاومت حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات‌های خود در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی، ۱۲۰ نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شده‌اند. همچنین ۹ تانک نابود و یک پهپاد سرنگون شده است.

در عین حال، درگیری میان مقاومت لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد.

در بیانیه حزب‌الله آمده که رزمندگان مقاومت پس از رصد دقیق نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی، کمین نظامیان صهیونیست در تپه الخزان واقع در اطراف موضع‌العاصی را شناسایی کردند.

سپس یگان شهید حسین منصور با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده این کمین را هدف قرار داد و نتیجه این حمله، کشته یا زخمی شدن تمامی عناصر کمین بوده است.

 موضع صهیونیستی المرج واقع در وادی هونین در برابر شهرک مرکبا هم هدف حمله قرار گرفته و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهرک مرکبا را نیز گلوله‌باران کردند.

علاوه بر این، ارتش رژیم صهیونیستی وادی‌العلیق در اطراف شهرک‌های البستان و مروحین نیز هدف حملات قرار گرفته‌اند. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک یارون و اطراف مارون الراس را نیز هدف قرار داده است. رزمندگان مقاومت لبنان تجهیزات فنی و جاسوسی مرکز جاسوسی بیاض را با استفاده از سلاح مناسب هدف قرار داده‌اند.

برخی منابع عبری زبان از حمله راکتی از لبنان به منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر داده‌اند. صدای آژیر خطر در شلومی و الجلیل در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی هم شنیده شده است.

توپخانه رژیم صهیونیستی هم حومه شهرک کفرکلا و نیز اطراف شهرک‌های علما‌الشعب و یارین در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

همچنین مبارزان مقاومت فلسطین با جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی که به نوار غزه نفوذ کرده بودند، مقابله کرده‌اند.

گروهان قدس نیز به انتقام کشتار غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داده‌اند. علاوه بر این، عسقلان نیز هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درگیری‌های شدید و جنون‌آمیز در تمامی محور‌های حمله زمینی ارتش به غزه در جریان است.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به مرگ ۲ افسر ارتش در درگیری با مبارزان مقاومت در شمال نوار غزه اذعان و اعلام کرد که ۲ تن از افسران این یگان نیز به شدت زخمی شده‌اند.

مبارزان مقاومت فلسطین توانسته‌اند در منطقه جحرالدیک واقع در شرق استان الوسطی، ماشین‌آلات جنگی رژیم صهیونیستی که وارد نوار غزه شده بودند را در کمین خود گرفتار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه