English

تغییر در نیروهای گارد ملی واشنگتن توسط پنتاگون

پس از انتقادات به واکنش ضعیف گارد ملی واشنگتن به حملات ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره آمریکا و عدم توانایی در تامین امنیت در جریان اعتراضات سال ۲۰۲۰ به قتل جورج فلوید, پنتاگون قصد دارد در این نیرو تغییر ایجاد کند.

تغییر در نیروهای گارد ملی واشنگتن توسط پنتاگون

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از "آسوشیتد پرس",تغییرات مورد نظر شامل انتقال واحدهای هوابرد گارد ملی منطقه کلمبیا است که در جریان اعتراضات سال ۲۰۲۰ زمانی که یک بالگرد آن به طور خطرناکی بر فراز جمعیت پرواز کرد، مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

پنتاگون قصد دارد پلیس نظامی بیشتری در واشنگتن مستقر کند. به گفته مقامات آمریکایی پلیس نظامی مهم‌ترین نیاز امنیتی این شهر است، زیرا با گارد ملی و پلیس در کنترل جمعیت و رویدادهای عمومی بزرگ با مشکل مواجه می‌شود.

به گفته مقامات، هدف کلی تغییر, کوچک کردن گارد ملی واشنگتن نیست، بلکه اصلاح آن و اطمینان از مجهز بودن به واحدها، تجهیزات و آموزش کافی برای انجام ماموریت‌ها است.

در حالی که حملات ۶ ژانویه در حال رخ دادن بود، مقامات ارشد شهر واشنگتن با رهبران ارتش تماس گرفتند و از آن‌ها خواستند که نیروهای گارد ملی را به ساختمان کنگره بفرستند. در این زمان پلیس کنگره مغلوب شورشیان حامیان دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا شده بود.

مقامات واشنگتن به شدت از تاخیر ارتش آمریکا در پاسخ به درخواست نیرو انتقاد کردند. در نهایت پلیس شهر واشنگتن مجبور شد, نیروی پلیس بیشتری به کنگره اعزام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه