English

تیراندازی در آمریکا ۹ نفر زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در ایالت اوهایو واقع در آمریکا، ۹ نفر زخمی شدند.

تیراندازی در آمریکا  ۹ نفر زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، در تیراندازی جمعی در شهر کلیولند واقع در ایالت اوهایو در آمریکا دست کم ۹ نفر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، آماری از کشته شدگان احتمالی این حادثه در دسترس نیست و بر اساس اطلاعات اولیه، فرد مظنون به سمت گروهی از افراد تیراندازی کرده و سپس از محل متواری شده است.

به گزارش سی ان ان، پلیس آمریکا در این خصوص اعلام کرد: حداقل ۹ نفر در تیراندازی دسته جمعی در کلیولند بامداد امروز یکشنبه زخمی شدند.

«جنیفر سیاچیا» (Jennifer Ciaccia) سخنگوی بخش پلیس کلیولند در این ارتباط گفت: هیچ مورد مرگی تا کنون گزارش نشده است. اطلاعات اولیه نشان می‌ دهد که یک مظنون به سمت گروهی از مردم تیراندازی کرده و سپس از صحنه متواری شده است.

بیانیه پلیس این شهر در ادامه اضافه می کند که افسران پیش از وقوعِ این حادثه در حال انجام امور هفتگی شان در منطقه بودند که حوالی ساعت ۲:۳۰ بامداد (به وقت محلی) به تماسی از خیابان ششم غربی و خیابان «دادگاه جانسون» در ارتباط با گزارش تیراندازی چند نفر پاسخ دادند.

پلیس مدعی شد که «به سرعت وارد عمل شد» و کمک هایی را در صحنه ارائه کرده است.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه