English

حزب الله لبنان حامی مقاومت فلسطین است

جنبش حزب الله لبنان ضمن اعلام حمایت کامل از مقاومت فلسطین، تأکید کرد که نتایج این جنگ، حماقت و فهم نادرست دشمن از ارداه ملت فلسطین را برملا خواهد کرد.

حزب الله لبنان حامی مقاومت فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج، حزب الله لبنان ضمن محکومیت تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین، جنایت وحشیانه که باعث وحشت شهروندان فلسطینی و تخریب اموال آنان شده است، با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: جنایات اسرائیل در سایه سکوت جهانی و عربی صورت می‌گیرد که دشمن را تشویق می‌کند تا به اقدامات تروریستی خطرناک خود ادامه دهد».

شبکه خبری المنار ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، حزب الله از مقاومت گروههای مقاومت و ساکنان این اردوگاه تمجید می‌کند؛ زیرا مجاهدان فلسطینی بار دیگر بیداری و توانایی خود را برای مقابله با زورگویی دشمن و شکست اهدافش ثابت کردند.

نیروهای مقاومت امروز اشغالگران متجاوز به اردوگاه جنین را با تیراندازی شدید و مواد منفجره هدف قرار دادند. مبارزان فلسطینی همچنین در پاسخ به تداوم حمله وحشیانه و بمباران هوایی منازل، حملات شدیدی را علیه نیروها و تجهیزات نظامی اشغالگران در چند محور هدف قرار دادند و مانع پیشروی نظامیان و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی به درون اردوگاه جنین شدند. هرچند که درگیری‌های شدید همچنان ادامه دارد. 

حزب الله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی از نیروهای رنجر و سلاحهای کُشنده‌تر استفاده کرد، تأکید کرد: نتایج این جنگ، حماقت و فهم نادرست دشمن از ارداه ملت فلسطین را برملا خواهد کرد؛ [ملتی که] ابزارهایی دارد که باعث خواهد شد دشمن از اقدام خود پشیمان شود.

این جنبش لبنانی در پایان حمایت کامل و مطلق خود را از همه گزینه‌هایی اعلام کرد که مقاومت فلسطین برای بازدارندگی در برابر دشمن و حمایت از ملت این کشور به کار خواهد گرفت.

صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس هم ساعاتی پیش، در واکنش به این حملات وحشیانه، گفت: اسرائیل، [از تجارب گذشته] درس نمی‌گیرد؛ به خصوص این کابینه مجرم که از نظر تمامی معیارهای جهانی، فاشیست است. ما اطمینان داریم که اسرائیل قصد دارد اراده مقاومت را در جنین در هم بشکند، ولی به صورت مفتضحانه از آن خارج خواهد شد. دشمن در کمینها گرفتار خواهد شد و سربازانش کشته می‌شوند.

العاروری ضمن درخواست از نیروهای مقاومت، برای اسیر کردن سربازان اسرائیلی، گفت: هر کس می‌تواند مسیر شهرکهای اسرائیلی را ببندد یا سلاح به دست گیرد، باید هم اکنون این کار را انجام دهد. به مردم و قهرمانان خود در کرانه باختری می‌گویم که با سلاحهای خود بجنگید.

این مقام حماس در پایان خاطر نشان کرد: دشمن را در هر زمان و مکانی که ما آن را انتخاب کنیم، هدف قرار خواهیم داد؛ با گلوله یا موشک. چند روز پیش هم گردانهای القسام یک موشک از جنین شلیک کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه