English

رهبر انصارالله یمن:

انصارالله یمن در جنگ با آمریکا در کنار آزادگان امت ایستادگی خواهد کرد

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: انصارالله یمن در جنگ با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل در کنار آزادگان امت ایستادگی خواهد کرد.

انصارالله یمن در  جنگ با آمریکا در کنار آزادگان امت ایستادگی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک بدر الدین حوثی، رهبر انصارالله یمن در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن ها را به رهبری، دولت و ملت ایران و همچنین ملت عراق تسلیت گفت.

عبدالملک حوثی گفت: خداوند مقام شهادت را به این شهید بزرگ عطا کرد تا جهاد خود در راه خدا را با آن مزین کند. این شهید بزرگ همانگونه که در میدان جهاد  سوارکاری بزرگ از سوارکارن امت اسلامی و علمدار این امت و فرمانده ی فاتح آن بود، اکنون نیز شهادت آن پایانی شرافتمندانه بود.

* شهدای ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی هستند

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد : شهدای دو ملت ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی در جنگ با استکبار هستند. خون پاک این شهدا و فداکاری هایشان در راه خدا هدر نخواهد رفت و همانگونه که جهاد و صبر شبانه روزی آن ها پیروزی و عزت به دنبال داشت، شهادت آن ها نیز پیروزی های بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه انصارالله یمن در  جنگ با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل در کنار آزادگان امت ایستادگی خواهد کرد گفت: محور مقاومت دژی محکم برای امت اسلامی است و آزادگان امت اسلامی باید بدانند که دشمن همه را هدف قرار خواهد داد و برای سیطره بر آن ها تلاش خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه