English

در توجیه تحریم جلسه شورای مرکزی فلسطین؛

واکنش فلسطین باید در حد و اندازه‌های جنایت ترامپ باشد

جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که در سایه شرایط خطرناک کنونی ناشی از تصمیم آمریکا درباره قدس، واکنش فلسطین باید در حد و اندازه‌های جنایاتی باشد که ترامپ در حق قدس مرتکب شده است.

واکنش فلسطین باید در حد و اندازه‌های جنایت ترامپ باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فلسطین الیوم، جنبش حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که در سایه شرایط خطرناک کنونی ناشی از تصمیم آمریکا درباره قدس، واکنش فلسطین باید در حدواندازه‌های جنایاتی باشد که ترامپ در حق قدس مرتکب شده است.

حماس تاکید کرد، از بهترین تلاش‌های سیاسی و ملی درخواست فوری برای نشست رهبری سازمان آزادیبخش فلسطین برای تدوین طرح ملی برای مقابله با اشغالگری است. این طرح باید بر پایان دادن به مرحله اسلو برای همیشه باشد این تلاش همچنین باید شامل علنی کردن جنایت صیهونیستی و تنها گذاشتن آمریکا در تصمیمش شود.

حماس

حمایت از طرح ملی فلسطین مسوولیتی ملی است

این جنبش افزود، حمایت از طرح ملی فلسطین مسوولیتی ملی است که تنها با مشارکت سیاسی و توافق بر سر تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز محقق می‌شود.

جنبش حماس در پایان اعلام کرد: تحریم نشست شورای مرکزی فلسطین به این دلیل است که از طریق شورای مرکزی امکان ندارد به نتایج سودمندی در راستای تامین خواسته‌های مردم و اهداف ملی رسید و این نشست نمی‌تواند تصمیم آمریکا را تحت تاثیر قرار  دهد، تنها یک پوشش جدید برای دشمن صهیونیستی است که آرمان و آرزوهای ملت فلسطینی را در زمینه حق تعیین سرنوشت و تشکیل کشور فلسطین در اراضی اشغالی به پایتختی قدس شرقی از بین می‌برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه