English

از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی امارات از تونس به مصر و بالعکس

وزارت حمل و نقل تونس از ازسرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی امارات از و به تونس در پی لغو ممنوعیت‌ها در حق شهروندان زن تونسی خبر داد.

از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی امارات از تونس به مصر و بالعکس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت روسیا الیوم، وزارت حمل و نقل تونس در بیانیه‌ا اعلام کرد، ازسرگیری پروازها بعد از برقراری تماس‌هایی با  طرف اماراتی در سطوح مختلف صورت گرفت که در پی آن توافقی حاصل شد که به مقتضای آن شرکت اماراتی متعهد شد تا به قوانین، تعهدات بین المللی و مفاد توافق‌نامه دوجانبه در زمینه حمل و نقل هوایی احترام گذاشته و از وقوع اتفاقات مشابه در آینده و یا هرچیزی که روابط دوجانبه را خدشه دار می‌کند خودداری ورزد.

شرکت هواپیمایی امارات چندی پیش برای سفر زنان تونسی در تمامی سنین به استثنای زنان دارای حق اقامت و پاسپورت دیپلماتیک، محدودیت‌های مختلفی اعلام کرد که با واکنش تونس مواجه شد.

وزارت خارجه امارات نیز شب گذشته اعلام کرده بود، اقدامات در زمینه پروازهای میان این کشور و تونس به روال عادی خود همچون دوره قبل از بحران اخیر باز می‌گردد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد، تصمیم اخیر در چارچوب روابط دوجانبه با تونس و در راستای حفظ امنیت ناوبری هوایی و دفع تهدیدها و خطرات و همچنین ارتباط امنیتی گسترده با طرف تونسی اتخاذ شد.

این بیانیه افزود، وزارت خارجه امارات بر اهمیت همکاری مشترک در چارچوب روابط میان دوکشور تاکید دارد و اطلاعاتی را که از طریق طرف تونسی به آن دست یافته ستود. این وزارتخانه بر تمایل خود برای از بین بردن تمام مواردی که موجب نگرانی ناوگان ملی امارات می‌شود تاکید کرد "امری که بالاترین درجات امنیت  پروازها و مسافران را ضمانت می‌کند."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه