English

هشدار اروپا به یونان:

یونان فقط ۲ ماه برای اجرای طرح های قانونی حفاظت از سواحل آسیب پذیر خود وقت دارد

اتحادیه اروپا اعلام کرد: چنانچه یونان طی مدت 2 ماه آینده نسبت به ارایه طرح های قانونی در این رابطه و اجرای سریع آن اقدام ننماید ، احتمال جریمه و یا اعمال تحریم هایی از قبیل کاهش کمک های مالی علیه یونان وجود دارد.

یونان فقط 2 ماه برای اجرای طرح های قانونی حفاظت از سواحل آسیب پذیر خود وقت دارد

به گزارش خبرگزاری موج،  اتحادیه اروپا به یونان فرصت داده است تا در مورد تصویب قوانین لازم و اجرای آنها برای حفاظت و تمیز نگه داشتن سواحل آسیب پذیر اقدام نماید.

کمیسیون اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای گفته است: پارلمان اتحادیه اروپا دو سال پیش قوانینی را برای حفاظت از سواحل آسیب پذیر تصویب و به کشورهای عضو این اتحادیه ابلاغ کرده است، اما یونان پس از گذشت دو سال هنوز هیچ اقدامی عملی و قانونی در این رابطه انجام نداده است.

کمیسیون اتحادیه اروپا با هشدار به یونان اعلام کرده است: چنانچه یونان طی مدت 2 ماه آینده نسبت به ارایه طرح های قانونی در این رابطه و اجرای سریع آن اقدام ننماید ، احتمال جریمه و یا اعمال تحریم هایی از قبیل کاهش کمک های مالی علیه یونان وجود دارد.

گفتنی است که حدود یک ماه پیش یک کشتی نفتکش کوچک در نزدیک سواحل یونان غرق شد که حدود 250 هزار تن نفت و مازوت وارد سواحل نزدیک شهر آتن گردید.

دولت یونان سریعا برای پاک کردن سواحل نزدیک شهر آتن اقدام نمود و تلاش ها همچنان ادامه دارند ولی هنوز سواحل نزدیک این شهر کاملاً پاکساز نشده است.
براثر ریختن نفت و مازوت سواحل نزدیک آتن درحال حاضر این سواحل همچنان غیرقابل استفاده توسط شهروندان می باشد و تعداد زیادی از جانواران و پرندگان دریایی نیز تلف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه