English

در ادامه بازدید از سرپرستی های استانی

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد

دکتر آقادادی به همراه برخی از معاونین و مدیران شرکت به منظور بازدید و رصد عملکرد سرپرستی کهگیلویه و بویراحمد در این استان حضور یافت.

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر ، مدیرعامل شرکت و هیئت همراه در جلسه‌ای با همکاران و شبکه فروش استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار داشته و در جریان امور مربوط به این استان قرار گرفتند. در بخش دیگر این بازدید، مراسم تکریم و معارفه مدیر سرپرستی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از زحمات آقای هادی صفایی‌زاده مدیر پیشین سرپرستی تقدیر و امین اله دانا به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

دکتر آقادادی ضمن اشاره به افق‌های بیمه کوثر بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشتریان تاکید و این مهم را عامل اصلی کسب رضایتمندی و افزایش سودآوری عنوان کرد و افزود: تحقق اهداف و برنامه‌های ابلاغی شرکت در تحقق شعار «کوثر، خیرکثیر» یک کار تیمی است و باید با کمک و همدلی کارکنان و شبکه فروش استان این امکان فراهم شود و ایشان سطح مناسب فروش شرکت را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک دانست.

مدیرعامل بیمه کوثر در آستانه هفته بیمه که با شروع زنگ بیمه از روز هفتم آذرماه آغاز و تا روز ملی بیمه سیزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت، بر همدلی و تلاش بیش از پیش در جهت توسعه و پویایی شبکه فروش و رسیدن به اهداف بیمه کوثر و خدمت‌رسانی تاکید ویژه کردند.

در پایان این دیدار دوستانه از فعالیت‌ها و اقدامات همکاران قدردانی و نظرات و پیشنهادات آنها مطرح گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه