English

اعلام تاریخ و شرایط مرحله چهارم فروش اموال مازاد بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست دولت محترم مبنی بر خروج بانک ها از بنگاهداری و ایجاد فرصت های لازم برای خلق بنگاه های جدید، تعدادی از اموال مازاد خود را از طریق مزایده و به صورت نقد واقساط در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) به فروش می رساند.

اعلام تاریخ و شرایط مرحله چهارم فروش اموال مازاد بانک ملی ایران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،بر اساس اطلاعیه منتشر شده تاریخ برگزاری و انتشار این مزایده از ساعت 12 روز 22 مهرماه سال جاری لغایت ساعت19 روز 11 آبان ماه و همچنین مهلت دریافت اسناد مزایده از ساعت 12 روز 22 مهر  تا ساعت 19  اول آبان ماه است.

علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند از ساعت 12 روز 22مهرماه و تا ساعت 19 تاریخ 11 آبان ماه پیشنهاد خود را در این سامانه ارائه داده و در این مزایده شرکت کنند. تاریخ بازگشایی پاکت‌های الکترونیکی این مزایده نیز ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه 14 آبان سال جاری خواهد بود.

بر اساس شرایط مندرج در این اطلاعیه امکان شرکت در مزایده بدون دریافت اسناد مزایده میسر نیست، بنابراین متقاضیان شرکت در مزایده باید قبل از اتمام تاریخ مهلت دریافت اسناد مزایده (ساعت 19 اول آباه ماه سال جاری) نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) اقدام کنند.

متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 60994040 تماس گرفته یا عدد 5 را به سر خط 10004885 پیامک کنند.

همچنین متقاضیان می توانند به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir بخش مناقصه و مزایده، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir و یا به صورت حضوری به تمامی شعب و ادارات امور شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند جدول شرایط ویژه فروش و شرایط واگذاری قسطی را  در اینجا ببینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه