English

نمایشگاه ایران هلث با حضور قدرتمند بانک پارسیان به کارخود خاتمه داد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران هلث 2023) در حالی پایان یافت که غرفه بانک پارسیان مملو از بازدیدکنندگان و حضور فعالان حوزه سلامت در بخش های مختلف بود.

نمایشگاه ایران هلث با حضور قدرتمند بانک پارسیان به کارخود خاتمه داد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، طی 4 روز حضور بانک در نمایشگاه، دستاوردها، خدمات، محصولات و راهکارهای جدید جهت ارایه به شرکت های فعال در حوزه بازرگانی و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی از سوی کارشناسان مستقر در غرفه معرفی شد.

مدیران و کارشناسان بخش های مختلف بانک اعم از؛ روسا و معاونین مناطق، روسای شعب ،کارشناسان حوزه ارزی ، صندوق قرض الحسنه، توسعه فناوری، آینده پژوهی، بازاریابی و توسعه کسب وکار و بانکداری شرکتی با حضور در غرفه شرکت های حاضر در نمایشگاه به منظور تعامل و رایزنی و ارائه مشاوره های مالی، ضمن تشریح خدمات بانک، پاسخگوی نیازهای متقاضیان در حوزه های تسهیلات، ارز، ضمانتنامه، سپرده، خدمات اعتباری، دانش بنیان، بانکداری شرکتی و مشاوره های مالی بودند و برآمادگی کامل بانک بر ارائه خدمات نوین به حوزه سلامت تأکید کردند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) به مدت ۴ روز از تاریخ ۶ الی ۹ خردادماه ۱۴۰۲ از روز شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۳ عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پذیرای علاقه‌مندان به حوزه دارویی و پزشکی بود.

شرکت‌های برتر حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، از کشورهای مختلف جهان در این رویداد تخصصی که به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود، حضور یافته و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه