English

با حضور رییس و اعضای هیات‌مدیره صورت گرفت؛

بهره‌ برداری از مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر

مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر به منظور کنترل و هدایت تمامی اطلاعات و نظارت لحظه‌ای بر وضعیت داده‌ها به بهره‌برداری رسید.

بهره‌ برداری از مرحله دوم مرکز عملیات و کنترل شبکه بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در این مراسم که با حضور رییس و اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت برگزار شد، اظهار کرد: این مرکز به‌منظور کنترل و رصد تمامی رخدادها و شناسایی مشکل‌های مرتبط با زیرساخت‌های فن‌اوری اطلاعات و در دسترس بودن همیشگی سرویس‌های مرکز داده‌ها ایجاد شده است. 

محمدرضا مومنی، افزایش امنیت شبکه را از دیگر مزایای راه‌اندازی این مرکز برشمرد و گفت: کنترل و افزایش امنیت، به‌روز بودن سیستم‌ها، پشتیبانی لحظه‌ای و در دسترس بودن تمامی سرویس‌ها به‌صورت 24ساعته، شناسایی مشکل‌ها و ارایه راهکارهای بهبود شبکه توسط کارشناسان با بهره‌برداری از این مرکز میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه حمله‌ های متعدد سایبری و هک سیستم توسط افراد مختلف در کشور روی می‌دهد و لازم است تا شرکت‌ها زیرساخت‌ها و  لازم را برای مقابله با این حمله‌ها فراهم کنند، تصریح‌کرد: بیمه کوثر نیز برای جلوگیری و کاهش خطرهای ناشی از تهدیدهای سایبری و جلوگیری از ایجاد هرگونه خلل و توقف در خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان شرکت این مرکز را راه‌اندازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه