English

نحوه تمیز کردن شیر کم چرب خشک شده روی مبل

راه حل های گفته شده در این مقاله را یکی یکی انجام دهید تا بتوانید لکه شیر کم چرب خشک شده را از روی مبل تان پاک کنید.

نحوه تمیز کردن شیر کم چرب خشک شده روی مبل
به گزارش خبرگزاری موج

، نیازی به گریه کردن یا دشنام دادن برای لکه شیر خشک شده روی مبل که نمی دانید کار چه کسی بوده، نیست. حق می دهیم که وقتی متوجه یک لکه شیر خشک شده روی مبل می شوید، اعصاب تان به هم بریزد اما چاره کار دست ماست.

پیش از هر چیز، خونسردی تان را حفظ کنید. سپس راه حل های گفته شده در این مقاله را یکی یکی انجام دهید تا بتوانید لکه شیر کم چرب خشک شده را از روی مبل تان پاک کنید. این مقاله توسط قالیشویی چیتگر به نشانی زیر تهیه شده است.https://tohidcarpet.com/chitgar-carpet-washing

لکه شیر

مواد و وسایل لازم برای پاک کردن لکه شیر کم چرب خشک شده روی مبل

با آماده کردن تجهیزات و مواد لازم، نصف راه را رفته اید. اگر پیش از شروع به کار، وسایل را آماده کنید، روند انجام کار، سریع تر بوده و بنابراین خودتان راحت تر خواهید بود. اگر بخواهید در حین تمیز کردن مبل، مدام برای آوردن وسیله بلند شوید، وقت شما هدر رفته و بیشتر خسته می شوید. پس پیشنهاد می کنم ابتدا وسایل زیر را آماده کرده و کنار دست تان بگذارید:

  • یک چاقوی کند

  • چند دستمال یا پارچه تمیز

  • چند قطره آب گرم (زیاد داغ نباشد)

  • 2 قاشق مایع ظرفشویی

  • یک فنجان آب ولرم

  • یک فنجان آب سرد

  • یک حوله

چگونه لکه شیر کم چربی را که خشک شده، از روی مبل پاک کنم؟

ابتدا بهتر است یادآوری کنم که شیر کم چرب نسبت به شیر پرچرب راحت تر و سریع تر از روی وسایل پاک می شود. پس هراس به دلتان راه ندهید و هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهید. اما اگر نمی توانید لکه را پاک کنید یا زمان آن را ندارید، بهتر است از خدمات قالیشویی در کیانشهر استفاده کرده و مبل های تان را عمیقا شستشو دهید.

  1. ابتدا شیر را جدا کنید

در قدم اول باید با چاقوی کره خوری، لکه را بتراشید. این کار را با دقت انجام دهید تا به پارچه رومبلی تان آسیب نزنید. این مرحله را می توانید حتی با کناره های قاشق یا یک کاردک نیز انجام دهید. آنچه که اهمیت دارد، جدا کردن شیر های خشک شده است.

  1. جاروبرقی بکشید

توجه داشته باشید که حتما این مرحله را انجام دهید. اگر تکه های جدا شده از روی مبل برداشته نشوند، در مرحله بعدی با آب ترکیب شده و لکه های دیگری نیز ایجاد می کنند.

  1. لکه را تازه کنید

در قدم بعدی، چند قطره آب گرم روی قطره بریزید تا کمی تازه شود. آب گرم وارد شیر شده و آن را حل می کند. با این کار باعث می شوید تا لکه در مراحل بعدی زودتر خارج شود.

پس از اینکه آب را روی لکه ریختید، کمی صبر کنید و سپس با یک دستمال، لکه را تمیز کنید.

 

تمیز کردن لکه

  1. لکه را تمیز کنید

حالا مایع ظرفشویی را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید. اگر شک دارید که پارچه رومبلی تان ممکن است رنگ پس دهد، در این مرحله از آب سرد استفاده کنید. سپس یک پارچه بردارید و داخل محلول فرو کنید تا خیس بخورد. آب اضافی دستمال را خارج کنید. حالا دستمال را از سمت خارج به سمت مرکز لکه بزنید و لکه را پاک کنید. دقت کنید که پارچه را مالش ندهید. فقط هر بار دستمال را روی لکه بزنید و بردارید. با فشارهای ملایم، سعی کنید شیر کم چرب را از داخل الیاف پارچه خارج کنید.

  1. شستشو دادن را فراموش نکنید

در این مرحله باید با آب سرد و دستمال، محل لکه را تمیز کنید. دقت کنید که به هیچ عنوان آب زیاد روی مبل نریزید. خشک کردن مرحله بعدی کار شماست. اگر آب زیادی بریزید، مبل خشک نمی شود و باقی مانده های آب درون پارچه، باعث کپک زدن و پوسیدگی داخل مبل تان می شود. اگر مطمئن هستید که مبلمان تان رنگ پس نمی دهد، در این مرحله هم می توانید از آب ولرم استفاده کنید تا اثربخشی بیشتری داشته باشد و لکه را بهتر تمیز کند.

  1. خشک کردن

در این مرحله باید با یک حوله، محل را خشک کنید. اگر حوله تمیز ندارید، می توانید از دستمال های نمگیر آشپزخانه استفاده کنید. چون در مرحله قبل، تمام شیر و مایع ظرفشویی از مبل خارج شده، پس خیالتان راحت، دستمال تان هم کثیف نمی شود و بعدا مجددا می توانید از آن برای خشک کردن ظروف استفاده کنید. محل لکه را کاملا با دستمال خشک کنید.

مبل شویی در منزل را انتخاب کنید

یکی از روش های راحت برای از بین بردن لکه های مبل و تمیز کردن اساسی مبلمان منزل یا محل کارف استفاده از خدمات مبل شویی در محل است. با استفاده از این خدمات، به راحتی می توانید از هر جایی که باشید، خدمت موردنظرتان را رزرو کرده و آن را در محل خودتان دریافت کنید.

خدمات مبل شویی در محل، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز مبل شویی انجام می شود. همچنین تکنسین هایی که برای این کار انتخاب می شوند متبحر بوده و در این زمینه سوابق ارزشمندی دارند. پس نیازی نیست نگران شستشوی مبل تان در منزل باشید. تکنسین های مبل شویی قالیشویی توحید با کمترین میزان آب ریزش، به راحتی مبل مان تان را در همان منزل خودتان، شستشو می دهند.

 

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید خدمات شستشو و آبکشی مبلمان را با رعایت اصول اسلامی برای تمام مناطق تهران و کرج ارائه می دهد. برای ثبت سفارش این خدمات، فقط کافیست با 1864 تماس بگیرید یا به راحتی از طریق وبسایت این مجموعه، اقدام کنید. مبل شویی در محل ازجمله خدمات آسان و باکیفیت ماست که سهم بزرگی در تمیزی منازل و ادارات دارد.

فرقی نمی کند که بخواهید مبل منزل تان را تمیز کنید یا آنکه بخواهید مبل محل کارتان را بشویید. بهرحال تکنسین های ما به محل شما آمده و اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه