English

اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت

پسر جوانی که یک دختر را با شگرد ازدواج و مهاجرت اغفال کرده بود، دستگیر شد.

اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چندی قبل، زن جوانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و به  کارآگاهان گفت: ساعتی قبل دختر جوانم برای خرید از خانه بیرون رفته اما دیگر بازنگشته است.

 پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی تیمی از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر نوجوان  به سوپرمارکت مراجعه نکرده است.

 کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک پسر جوان با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان  روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند.

 کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی مخفیگاه پسر جوان را شناسایی کردند و در ادامه با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی  طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری وی شدند که در ادامه نیز دختر جوان  پیدا شد.

 متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان  با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه