English

حضور موفق بانک ایران زمین در عرصه بانکداری دیجیتال

طبق اعلام معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در بانک دیجیتال منابع مالی مشتری اهمیتی ندارد و نکته مهم وفاداری مشتری و ارائه سرویس‌های مختص به آن است.

حضور موفق بانک ایران زمین در عرصه بانکداری دیجیتال

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، با ورود موج جدید فناوری به کشور رویکرد بانک ها از شیوه سنتی به بانکداری دیجیتال تغییر یافت.در واقع در این اکوسیستم استراتژی بانک ها دچار تغییرات اساسی شد تا جایی که تمرکز بانک ها از محصولات به مشتریان تغییر یافت.

بانک ایران زمین نیز با شعار " ایران زمین خانه ماست " توانست با رویکرد مشتری مداری و آسایش هرچه بیشتر مشتریان، توانست در سال ۹۶ تنها شعبه بانکی دیجیتال ایران تحت عنوان اولین سوپرمارکت بانکی دیجیتال را افتتاح کند.

طبق اعلام معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در بانک دیجیتال منابع مالی مشتری اهمیتی ندارد و نکته مهم وفاداری مشتری و ارائه سرویس‌های مختص به آن است.

به معنای ساده در بانکداری دیجیتال به جای تولید محصول، سرویس تولید می شود و این سرویس ها در اختیار سازمان ها یا همان فین تک ها قرار می گیرد تا بتوانند از این طریق به مشتریان خود خدمات رسانی کنند.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ایجاد تجربه مطلوب ارائه سرویس های دیجیتال به مشتریان را از اولویت های بانک بیان کرد و افزود: تجهیز شعب، افزایش سرعت ارتباطات و ایجاد مرکز داده های بانک از اقدامات موثر در مسیر ارائه خدمات با کیفیت در حوزه بانکداری دیجیتال بوده است و بر همین اساس خدمات مورد نیاز مشتری شناسایی، طراحی و در اختیار آن قرار می گیرد.

پلتفرم اکوسیستم دیجیتال به بانک اجازه می‌دهد تا این اکوسیستم را به صورتی ایجاد کند که مشتریان و تأمین‌کنندگان خدمات با حضور خود در آن بتوانند با یکدیگر تعامل کنند و یک شبکه دو طرفه ایجاد نمایند. ارزش پلتفرم اکوسیستم دیجیتال به تعداد کاربران آن بستگی دارد و بانک می‌تواند از تعداد زیاد مشتریان خود برای جذب شرکا استفاده کند.

به گفته محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، با ابزارها و زیرساخت هایی که در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است، تحقق و دستیابی به اهداف تعیین شده به آسانی انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه