English

با شاخص کیفی ۱۶۷ ؛

کیفیت هوای اصفهان برای همه مردم ناسالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز یازدهم آذر ماه با میانگین ۱۶۷ درشرایط ناسالم ب رای همه مردم ثبت شده است.

کیفیت هوای اصفهان برای همه مردم ناسالم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان و فرشادی با ۱۶۳، میدان انقلاب و رهنان با ۱۶۷، پارک زمزم، دانشگاه صنعتی و بزرگراه خرازی با ۱۶۶، خیابان پروین اعتصامی با ۱۵۸، زینبیه با ۱۶۱، بولوار کاوه با ۱۵۵، کردآباد با ۱۸۴ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۶۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با ۲۱۷ AQI وضعیت بنفش و بسیار ناسالم و در خیابان فیض با ۱۴۵ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

درحال حاضر شاخص هوا در زرین شهر با ۱۶۷ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی با ۷۶، مبارکه با ۸۷، شاهین شهر با ۷۹ AQI قابل قبول ثبت شد.

امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله قهجاورستان، خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرده است که تا اواسط هفته جاری (سه‌شنبه چهاردهم آذر) جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد بود که افزایش شاخص آلودگی هوای مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در حد ناسالم را به دنبال دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه