English

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور :

اصفهان خاستگاه مطلوبی برای توسعه زیست‌بوم فناوری صنعت نفت است

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: اصفهان خاستگاه مطلوبی برای توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت و انرژی و سیلیکون است.

اصفهان خاستگاه مطلوبی برای توسعه زیست‌بوم فناوری صنعت نفت است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، دهقانی فیروزآبادی در بازدید از شرکت مشعل پویا و پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان بر توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت، انرژی و سیلیکون با محوریت اصفهان تاکید کرد.

وی  گفت: سیاست‌های دولت سیزدهم بر پایه دانش‌بنیانی‌ شدن اقتصاد در نیازهای گلوگاهی و تکمیل زنجیره‌های ارزش اولویت‌دار و راهبردی کشور است و اصفهان خاستگاه مطلوبی برای توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت و انرژی و سیلیکون است.

روح اله دهقانی فیروز آبادی گفت: برای اولین بار است شرکتی به موضوع پارک های علمی و فناوری در این سطح و کیفیت ورود می کند و به محتوای طرح بیشتر از سایر موارد اهمیت می دهد.

وی به توافق نامه همکاری توسعه زیست بوم فناوری زنجیره های ارزش صنعت نفت میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هلدینگ پتروپالایش اصفهان اشاره کرد و افزود: ایجاد جذابیت در طرح های واگذاری زمین در پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان باید در اولویت قرار گیرد.

معاون رییس جمهور با ابراز خرسندی از فراهم شدن زیرساخت‌های حمایتی از استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در مجاورت پالایشگاه اصفهان و بهره‌مندی این شرکت‌ها از بازار بزرگ صنعت نفت، افزود: اگر طرفین توافق در پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان بتوانند حتی بیست درصد از مفاد آن را عملیاتی کنند، دستاوردهای علمی و صنعتی بزرگی در اصفهان و کشور رخ خواهد داد.

دهقانی با تاکید بر اجرایی‌سازی قانون جهش تولید دانش‌بنیان، ادامه داد: معاونت علمی ارتقای توان رقابت فنی و صنعتی در سطح ملی و بین‌المللی و افزایش ارزش افزوده در زنجیره‌های  صنعت پالایشگاهی و پتروشیمی، انرژی‌های تجدیدپذیر و صنعت سیلیکون را در برنامه‌های خود دارد.

هلدیگ پالایشگاه اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه