English

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری شرور سابقه دار در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که با شرارت های خود باعث اخلال در نظم عمومی یکی از شهرستان های استان شده بود خبر داد.

دستگیری شرور سابقه دار در  اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  مسعود طریفی  بیان داشت : در پی وقوع  درگیری، شرارت و قدرت نمایی توسط فردی شرور در یکی از شهرستان های استان  که موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آسایش شهروندان شده بود بلافاصله اقدامات تخصصی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی برا ی دستگیری متهم آغاز شد.

وی در  ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، با انجام یکسری اقدامات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی، محل اختفاء این شرور شناسایی و تحت رصد هوشمندانه ماموران قرار گرفت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان افزود: سرانجام متهم قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات کاملا هماهنگ و منسجم  در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ طریفی با اشاره به اقدام به موقع و ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در دستگیری این فرد شرور در کمترین زمان ممکن تصریح کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، فرماندهی انتظامی استان با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش شهروندان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه