English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه:

عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین آمیز در شاهین شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با اقدامات تخصصی ماموران پلیس 3 فردی که با تولید یک کلیپ دوربین مخفی ساختگی در شاهین شهر و انتشار آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بودند دستگیر شدند.

عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین آمیز در  شاهین شهر دستگیر شدند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: به تازگی کلیپی از یک دوربین مخفی کاملا ساختگی که در یکی از خیابان های شاهین شهر ضبط شده بود و در آن به نوعی به شخصیت والای انسانی بانوان توهین شده بود در فضای مجازی منتشر که موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به آزرده خاطر شدن احساست شهروندان از انتشار این کلیپ، دستگیری عاملان تولید و انتشار آن در دستور کار مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی شهرستان گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با  تلاش و اقدامات تخصصی صورت گرفته متهمان که 2 نفر از گردانندگان یک پیج اینستاگرامی ساکن در یکی از شهرستان های همجوار بودند به همراه خانمی که طی هماهنگی قبلی با آن ها در ساخت این کلیپ همکاری کرده بود شناسایی و با هماهنگی قضائی هر 3 متهم دستگیر شدند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی تأکید کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با افرادی که با روش های مختلف با انتشار محتواهای غیر اخلاقی موجب جریحه دار شدن عفت عمومی شوند قاطع و قانونی برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه