English

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان:

ظرفیت و پتانسیل دارت در اصفهان بالاست

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: به دنبال آن هستیم تا با برگزاری دوره های مختلف مربیگری، داوری و کارگاههای منظم کمیته های زیر مجموعه هیئت را فعال و در مسیر رشد و توسعه رشته هایی که داریم گام برداریم.

 ظرفیت و پتانسیل دارت در اصفهان بالاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا غزنوی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری دارت درجه ۳در اصفهان، اظهارداشت: با توجه به تغییراتی که در این کمیته داشتیم برنامه هایی در جهت توسعه این رشته انجام شده که موثر بوده از جمله؛ برگزاری دوره مربیگری که در نظر داریم دوره داوری آن را نیز در اولین فرصت برگزار کنیم.

وی افزود: در این دوره ۳۰ نفر شرکت کننده از استان های اصفهان، کرمان، مازندران،یزد و بوشهر با اصول مربیگری این رشته زیر نظر حمیدرضا مومنی مربی تیم ملی دارت آشنا شدند.

نائب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: گسترش و توسعه کمیته های ورزشی نیازمند برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی و تربیت صحیح مربیان و داوران در سطح استان است و قطعا همکاری و اتحاد بین ورزشکاران ، قهرمانان و مربیان آن رشته نتیجه بخش خواهد بود.

در ادامه حمیدرضا مومنی مربی تیم ملی دارت کشورمان نیز خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی دارت قرار است در المپیک ۲۰۲۸ به صورت آزمایشی حضور داشته باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: کمیته دارت استان اصفهان همیشه همکاری خوبی در سطح کشوری داشته و در کشور تیم های اصفهانی همیشه سکودار بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه