English

فرمانده انتظامی آران و بیدگل خبرداد؛

دستگیری مخل نظم عمومی در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از شناسایی و دستگیری فردی که با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان اقدام به بر هم زدن نظم عمومی در یکی از محلات این شهرستان کرده بود خبرداد.

دستگیری مخل نظم عمومی در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت فردی برای شهروندان در یکی از محلات شهرستان آران و بیدگل بررسی موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی این متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد اسپری فلفل، چند قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان با اشاره به این که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: اخلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمزپلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند و قاطعانه با آن ها برخورد می کند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه