English

شهردار نجف‌آباد در گفتگو با موج خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های محله‌محور نجف‌آباد در ماه‌های آینده

شهردار نجف‌آباد گفت: طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری و محلی خواهیم بود.

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های محله‌محور نجف‌آباد در ماه‌های آینده

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه مدیریت شهری نجف‌آباد ضمن برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی نیز در صحنه است، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و کرامت برنامه‌های مختلفی در نواحی پنج‌گانه شهر اجرا شده است.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ماه محرم با اهتزاز پرچم در پارک کوهستان به استقبال ماه محرم رفتیم و با فضاسازی شهری چهره شهر حال و هوای محرم گرفت.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: ابتدای دوره ششم مدیریت شهری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفت و تاکنون بخش عمده‌ای از پروژه‌ها تکمیل شده است.

امامی با بیان اینکه مدیریت شهری با تعریف جریان خدمت تصمیم دارد در ماه یک پروژه افتتاح کند، ادامه داد: سال گذشته به مناسبت هفته فرهنگی و روز نجف‌آباد پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تیرماه امسال تعدادی پروژه شاخص و محله‌محور با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد، تصریح کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت جاده نجف‌آباد به جوزدان، تکمیل فرهنگ‌سرای فردوس در منطقه سه، آزادسازی در چهارراه معلم و چهارراه آیت‌الله به منظور رفع معضل ترافیک شهری، نصب ۷۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر، راه‌اندازی خانه کرامت، خرید ماشین بالابر آتش‌نشانی و خانه کشتی از پروژه‌های شاخص بود که به بهره‌برداری رسید.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه شهرداری از پروژه‌های محله‌محور غافل نشده است، گفت: طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه شهری و محلی خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه