English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری :

پروژه کنار گذر شرق یکی از پروژه های اولویت دار استان اصفهان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: مدیریت استان مصمم است پروژه قطعه سوم آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان هر چه سریعتر به اتمام برسد.

پروژه کنار گذر شرق یکی از پروژه های اولویت دار استان اصفهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، زینلیان در بازدید از پروژه قطعه سوم آزاد راه کنار گذر شرق اصفهان اظهار داشت: پروژه کنار گذر شرق یکی از پروژه های اولویت دار استان است و مدیریت استان مصمم است این پروژه را هر چه سریعتر به بهره برداری برسد و در اختیار مردم عزیز قرار گیرد

وی افزود:پروژه کنار گذر شرق  از پروژه های تاثیر گذار و مهم است و باید برای سرعت بخشی به این پروژه اهتمام جدی صورت گیرد.

زینلیان با اشاره به اعتماد و فضای همکاری و همدلی سازمان همیاری شهرداری های استان  و شرکت آرشا و تیم اجرایی و فنی پروژه و همچنین ظرفیت ها و توانمندهای پیمانکاران پروژه بر کیفیت بخشی و سرعت دهی به پروژه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه افزود در خصوص تامین  منابع مالی اقدامات خوبی صورت گرفته که پیگیری میشود تا انشاا... در آینده نزدیک  عملیاتی شود.

در ادامه جهانگیری ضمن تقدیر از معاون هماهنگی امور عمرانی و تیم همراه افزود پروژه کنار گذر شرق یک پروژه ملی است و برای تکمیل آن یک عزم جدی را می طلبد چرا که بهره برداری ازآن رضایتمندی قابل توجهی را به همراه دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری ها با اشاره به مشکلات تامین منابع مالی پروژه گفت با توجه  اهمیت اتمام این پروژه  به عنوان  درآمد پایدار برای شهرداری های استان ،اولویت اول سازمان همیاری تامین منابع مالی پروژه کنار گذر شرق می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه