English

دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره ورزشی نویسان اصفهان

دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان همزمان با روز جهانی ورزشی نویسان خبرداد.

 برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره ورزشی نویسان اصفهان

عزیزاله مشفقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان در روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه همزمان با روز جهانی ورزشی نویسان برگزاتر می شود.

وی بیان داشت:  فراخوان این جشنواره که به صورت دو سالانه اجرا می شود، خرداد ۱۴۰۲ منتشر شد و در پایان مهلت تعیین شده که بنا به درخواست شرکت کنندگان چند روز نیز تمدید شد، ۲۹۷ اثر در بخش های گزارش، مصاحبه، خبر، یادداشت، تیتر، عکس، فیلم و طرح و گرافیک توسط ۷۲ شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این جشنواره یادمان زنده یاد استاد عباس افشاری پیشکسوت خوشنام و رئوف جامعه ورزشی نویسان استان اصفهان  است، افزود: جشنواره ورزشی نویسان اصفهان تنها جشنواره تخصصی تولید محتوای رسانه ای در حوزه ورزش استان اصفهان است و در واقع یک بستر رقابتی صمیمانه و البته تخصصی است و می تواند ویترین جذابی باشد برای دیده شدن توانمندی های ورزشی نویسان استان اصفهان.

 مشفقی گفت: در حال حاضر فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران انجام و آثار برتر انتخاب شده است که برگزیدگان طی مراسمی جوایز ارزشمندی را دریافت خواهند کرد.

 دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان در پایان از اعضای هیات مدیره انجمن، همکاران پرتلاش خود در دبیرخانه جشنواره ورزشی نویسان اصفهان و همچنین حامیان این جشنواره تقدیر و تشکر ویژه کرد.

جشنواره ورزشی نویسان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه