English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای سیستم هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از شروع روند ثبت کلیه مجوزهای خاک برداری و تخریب و نظارت کامل بر تولید تا دفع پسماندهای ساختمانی و عمرانی در تمامی مناطق 15 گانه شهرداری در شهر اصفهان خبر داد .

اجرای سیستم هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی با اشاره به اجرایی شدن سیستم هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی در تمامی مناطق 15 گانه اصفهان و ناژوان گفت: این سیستم به جهت نظارت بر تولید نخاله های ساختمانی و عمرانی و مدیریت دفع و بازیافت این پسماند ها و همچنین کاهش آلودگی محیط زیست و پیشگیری از تخلیه نخاله در مدخل های ورودی شهر، شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: اجرای پایلوت و ثبت آزمایشی پروژه های خاک برداری در سامانه مذکور از آذر ماه 1399 در چند منطقه شهر کلید خورد و در مرداد ماه سال 1400 در کلیه مناطق بطور کامل این سیستم پیاده سازی و جهت اجرا آماده گردید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در رابطه با  فرایند اجرایی طرح عنوان کرد: جهت رفاه حال شهروندان و پیشگیری از مراجعه به بانک، در تمام دفاتر منتخب کارگزاری های حمل و نقل بار یک دستگاه کارتخوان متصل به سامانه نصب شده است که مبلغ بهای خدمات مدیریت نظارت بر پسماند های ساختمانی و عمرانی از شهروندان، در این دفاتر که صادر کننده فرم حمل و نقل خاک و نخاله ساختمانی (15-1) می باشند دریافت می شود .

ساکتی در ادامه افزود: آدرس و شماره تماس دفاتر کارگزاری های صادرکننده فرم (15-1) با پلاکاردهای اطلاع رسانی در مراکز خدمات شهری نصب  شده است و شهروندان محترم می توانند با مراجعه به این دفاتر و پرداخت هزینه خدمات مدیریت پسماند ساختمانی و ثبت آن در سامانه، فرم مذکور را دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه