English

در عملیات یک روزه نصر صورت گرفت؛

دستگیری ۳۰۸ توزیع کننده و معتاد متجاهر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اجرای عملیات یک روزه نصر در اصفهان 380 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

دستگیری 308 توزیع کننده و معتاد متجاهر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامحسین صفری با اشاره به دستگیری 308 توزیع کننده و معتاد متجاهر در اصفهان اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده درعملیات یک روزه  تحت عنوان نصر 221 محل، منزل و مکان توزیع و مصرف مواد مخدر شناسایی و برخورد های لازم با خرده فروشان مواد مخدر انجام شد.

وی از کشف 160 کیلو انواع مواد مخدر که در بسته های کوچک آماده توزیع بودند خبر داد و گفت: در این رابطه 15نفر قاچاقچی، 189 نفر توزیع کننده و 104 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و 3قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه 87 عدد فشنگ و 109 عدد ادوات مصرف مواد مخدر در بازرسی مخفیگاه خرده فروشان مواد افیونی گفت: اجرای این گونه برنامه ها به صورت مداوم و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعی از فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد افیونی دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه