English

امام جمعه موقت اصفهان:

شهیدان الگویی برای همه زمان‌ها هستند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهیدان الگوی همه زمان‌ها هستند و منش و سیره آنها باید به نسل امروز معرفی شود.

 شهیدان الگویی برای همه زمان‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس بیان داشت: شهیدان بر دنیا و آخرت ما تاثیرگذار هستند و ستارگان راهنما و هدایت بشریت محسوب می‌شوند.

وی با تاکید براینکه تبیین یک ضرورت برای جامعه امروز است، افزود: باید پیش از آنکه دشمن قلب و مغز جوانان ما را به دست بگیرد، گنجینه‌های نورانی دفاع و حماسه را به نسل جوان شناساند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حکمت، گمشده مؤمن است،افزود: از جمله انگیزه‌های شهیدان حکمت بوده است و امروز نیز این حکمت در قالب ساخت و پرتاب ماهواره نور، با برکت خون شهدا به ثمر نشسته است.

حجت الاسلام محمودی گفت: ساخت و پرتاب ماهواره نور ۳، اثر انگیزه‌های والای شهیدان است زیرا کشورهای محدودی هستند که همزمان امکان ساخت و پرتاب ماهواره را دارند، اما ما با این حکمت‌ها و تلاش همراه با تدین به قله نزدیک شده‌ایم.

وی اضافه کرد: در این مدت سربازان گمنام امام زمان (عج) ضربات سنگینی بر پیکر دشمن وارد کردند و این نیز از ثمرات همین حکمت‌های شهدا است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: روز گذشته پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران در عین کوتاهی، بسیار اندیشمندانه و پر مغز بود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امروز به برکت اسلام و قرآن، رفتار و فرهنگ ما نیز پیشرفت کرده است، افزود: تنها عنصر نجاتبخش که انسان را به تمدن نوین اسلامی می‌رساند، رعایت دستورات الهی و فرامین دینی است.

وی بیان داشت: شهیدان بر دنیا و آخرت ما مؤثر هستند و ستارگان راهنما و هدایت بشریت محسوب می‌شوند و در جای جای میهن اسلامی ما می‌درخشند و مردم ما حتی در مناطق کوچک و روستاها تعداد زیادی وجود دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاه به سفر رئیس جمهور به اصفهان گفت: جایزه مصطفی(ص) یک جایزه نوبل اسلامی است که انگیزه حکیمانه دارد و به دنبال معرفی نخبگان و تقدیر از بزرگان علم در دنیای اسلام می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه