English

رژه ملی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد

رژه ملی دریایی، زمینی و هوایی نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رژه ملی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امروز همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر استان هرمزگان رژه اقتدار ملی را در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس در بندرعباس برگزار کردند. 

مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس پس از سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، یگان‌های مختلف نظامی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به برگزاری رژه اقتدار پرداختند. 

سپس آخرین تجهیزات و امکانات نیروهای مسلح ایران اسلامی از مقابل جایگاه به انجام رژه پرداختند تا دشمنان به اوج اقتدار ملت ایران پی ببرند. 

امروز همچنین با حضور شناورهای سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب بسیج دریایی و یگان‌های برگزیده شناوری نیروی دریایی ارتش و سپاه و دریابانی فراجا درمجاورت سواحل خلیج فارس برگزار شد.

در این مراسم که فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح نیز حضور دارند، یگان‌های برگزیده شناوری، هوایی، پیاده و محمول نیروهای مسلح و بسیج دریایی حضور داشته و همزمان با رژه شناوری، جنگنده‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش و هوا فضای سپاه به اجرای رژه هوایی پرداختند.

در آیین رژه نیروهای مسلح در بندرعباس یگان‌های برگزیده پیاده از مقابل جایگاه رژه رفته و توانمندی‌ها و دستاوردهای عرصه دریایی نیز در قالب رژه یگان‌های محمول به نمایش در آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه