English

امام جمعه موقت اصفهان:

اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است.

اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه اهانت به کتاب الهی نشانه استیصال دشمن است، گفت: حقیقت دنیای امروز برای ملت ایران روشن شده است.

 و آنها می‌دانند افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می‌خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان‌ها زنند، بر همین اساس ما این عمل ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می خواهند تیشه به ریشه اخلاق و معنویت انسان ها بزنند، افزود: ما این عمل ضد بشری را به شدت محکوم می کنیم.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر لزوم شناخت دشمنان گفت: این دشمنان، چه منافقان دینی باشند یا منافقان اخلاقی یا حتی منافقان انسانی و بشری، خود را پشت شعار حقوق بشر پنهان کرده و آن را سپر خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، شهادت محمد کجویی، رئیس زندان اوین و بمباران شیمیایی سردشت و شهادت و مجروحیت شماری از مردم بیان کرد: این جنایات باید افشا شود تا نسل‌های آینده آگاه شوند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: رهبر معظم انقلاب این هفته را برای افشای ظلم و جنایت آمریکا بر مردم ایران تعیین کردند تا جوانان و نسل‌های جدید این مرز و بوم، این دشمنان حقوق بشریت را بشناسند و افراد دیگر نیز این جنایتکاران را از حافظه تاریخی خود پاک نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه