English

وزیر کشور در کرمانشاه:

پیگیر توسعه زیرساخت‌های اربعین در سال جاری هستیم

وزیر کشور در بدو ورود به استان کرمانشاه گفت: مرز رسمی خسروی در شهرستان قصرشیرین سال گذشته به روی زائران اربعین باز شد و پیگیر توسعه زیرساخت‌های آن هستیم.

پیگیر توسعه زیرساخت‌های اربعین در سال جاری هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، وزیر کشور با بیان اینکه مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه ظرفیت بسیار خوبی برای تردد زائران اربعین دارد، گفت: امسال نیز به مانند سال گذشته تردد زائران اربعین از مرز خسروی انجام می‌شود.

احمد وحیدی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران، افزود: مرز رسمی خسروی در شهرستان قصرشیرین سال گذشته به روی زائران اربعین باز شد و باتوجه به ایجاد زیرساخت های خوب این مرز، امسال نیز شاهد تردد زائران اربعین از این مرز به کربلای معلی خواهیم بود.

وی یکی از اهداف سفر خود به استان کرمانشاه را بررسی زیرساخت های مرز خسروی جهت تردد زائران کربلای معلی اعلام کرد و گفت: در این سفر از مرز خسروی بازدید می کنیم.

وزیر کشور در ادامه سخنانش بررسی پروژه ها و اقداماتی که قبلا مصوب بوده و میزان پیشرفت آنها و همچنین بررسی کمبودها و مشکلات استان با حضور استاندار و مسوولان استان را از دیگر اهداف سفر خود به استان کرمانشاه ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه