English

آیین نمادین زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه گوهرشاد ایلام برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، آیین نمادین نواختن زنگ سلامت با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی و شهرستانی در دبیرستان دخترانه گوهرشاد ایلام برگزار شد.

آیین نمادین زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه گوهرشاد ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک آغاز هفته سلامت؛ به اهمیت سلامت جامعه بویژه سلامت قشر نوجوان اشاره کرد و ارتباط و تعامل مطلوب و هدفمند بین اداره آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی را عاملی مهم و محوری در راستای تامین سلامت جسمی و روحی دانش آموزان عنوان نمود و گفت: مقوله سلامت جایگاه خاصی در مدارس دارد که برای سلامتی قشر دانشآموز باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

در ادامه نیز نیکونهاد معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک هفته سلامت و خیرمقدم به مسئولان و تقدیر از حضور دانش‌آموزان در این آیین با اشاره به اینکه امسال از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت تحت عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و ضرورت مشارکت همگانی در تامین سلامت و بهداشت جامعه بیش از گذشته مورد انتظار است، به تشریح مطالبی در رابطه با افزایش اهمیت سلامت نسبت به گذشته و سبک زندگی جدید و نقش پیشگیرانه در ابتلای بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، عوامل مضر سلامتی تمام اقشار، آسیب‌های مربوط به پیری جمعیت و تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌های مربوط به قانون جوانی جمعیت، اجرای طرح پزشکی خانواده شهری و همکاری تمام اقشار برای اجرای مطلوب آن و استفاده از توان و ظرفیت دانش آموزان بعنوان سفیران سلامت در جامعه و انتقال دانش و اطلاعات بهداشتی و سلامت به خانواده ها و ... پرداخت.

 نظری رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام نیز در سخنانی با تبریک هفته سلامت و خیرمقدم به حاضران، به تشریح مطالبی با محوریت اهمیت و جایگاه سلامت در سطح جامعه و همدلی و همگرایی حوزه‌های سلامت و آموزش و پرورش برای ارتقا سطح سلامت دانش آموزان پرداخت.

گفتنی است که با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان، فرماندار ایلام، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان، رییس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مدیران دبیرستان دخترانه گوهرشاد؛ زنگ نمادین سلامت نواخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه