English

رئیس جمهور در سفر به خوزستان تاکید کرد؛

تلاش دولت برای جبران مشکلات و عقب ماندگی هاست

رئیس جمهور با تاکید براینکه استان خوزستان با ظرفیت‌های فراوان نباید مشکل آب، فاضلاب و زیرساخت داشته باشد، گفت: تلاش دولت در این دوره جبران عقب ماندگی‌هاست.

تلاش دولت برای جبران مشکلات و عقب ماندگی هاست

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، آیت الله سیدابراهیم رییسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه دزفول ضمن ادای احترام به شهدا، ایثارگران و آزادگان و خانواده هایشان افزود: خوزستان، خط مقدم دفاع از وطن و دفاع از مرز و بوم کشور است و مردم این استان دین خود را به کشور ادا کردند لذا مسوولان نسبت به این استان مسوولیت مضاعف دارند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان در دفاع مقدس مقاومتی جانانه داشتند، گفت: وظیفه مسوولان نسبت به خوزستان همواره باید مورد تاکید قرار گیرد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند، افزود: مسائل خوزستان را در دولت مطرح و بررسی می‌کنیم و در دور دوم سفر به این استان پیگیر مصوبات سفر اول هستیم.

 

حضور میدانی برای رفع مشکلات ضروری است

آیت الله رییسی گفت: مسائل توسط افراد مختلف مطرح می‌شوند و چهره‌های شاخص خوزستان در دولت و مرکز مشکلات را مطرح می‌کنند ولی این کافی نیست باید حضور میدانی داشته باشیم و مشکلات را حل کنیم.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح پنجشنبه همراه با اعضای هیات دولت از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله رییسی و هیات همراه پس از استقبال توسط مسوولان خوزستان در فرودگاه دزفول برای شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد تولیدی غیرفعال و بازدید از واحدهای تولیدی راهی شهرک صنعتی شماره یک دزفول شد.

۱۱ وزیر و پنج معاون، رییس جمهور را در این سفر ۲ روزه به استان خوزستان همراهی می‌کنند.

این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه