English

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دستگاه قضا در برخورد با پدیده بی حجابی جدی است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در برخورد با پدیده بی حجابی و هنجارشکنی و بی توجهی به ارزشها با جدیت برخورد می کند.

دستگاه قضا در برخورد با پدیده بی حجابی جدی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،همایش همیاران سلامت اجتماعی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قزوین با هدف تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در سالن حجاب برگزار شد. 

در این مراسم که رئیس کل دادگستری استان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، شهردار قزوین، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری حضور داشتند از فعالان عرصه حجاب و عفاف تجلیل شد. 

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم گفت: همه ما به رعایت تقوی ملزم هستیم و اگر به احکام دینی و فرایض دینی عمل کنیم همه مشکلات حل می شود. 

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: متاسفانه بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند و به الزامات آن توجه نمی کنند البته شاید برخی از آنها به عواقب کار واقف نیستند که بایستی با فرهنگسازی و آگاهی بخشی در این عرصه اقدام کرد. 

شعبانی تصریح کرد: امروزه در جهان غرب هم  حریم هایی در دانشگاه و مترو و معابر عمومی تعریف کرده اند که رعایت می شود و در بسیاری از مناطق پوشش هایی را در نظر می گیرند که از خسارت های ببیشتر به جامعه جلوگیری کنند و این رویکرد یک نگاه روان شناختی و قانونی هم دارد. 

این مسئول قضایی بیان کرد:  اما برخی افراد غافل از احکام دینی با بی توجهی به ارزشها و هنجار شکنی ابتدا به خود و سپس به جامعه زیان می رسانند که دستگاه قضایی در برخورد با این افراد جدی است.

وی ضمن تقدیر از شهردار و شورا و سازمان فرهنگی شهرداری که به حجاب اهمیت می دهند اظهارداشت: از نیروهای مردمی طرح همیاران سلامت اجتماعی که بدون چشم داشت و خالصانه پای کار آمدند تا این معضل اجتماعی حل شودتشکر می کنیم. 

در ادامه از فعالان عرصه حجاب در ایام نوروز تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه