English

پذیرایی از ۲۵ هزار زائر در چایخانه‌های حرم حضرت معصومه(س)

رئیس اداره خدمات اماکن حرم حضرت معصومه(س) گفت: قبل از ماه رمضان روزانه از 25 هزار زائر در چایخانه‌های حضرتی در صحن‌های جوادالائمه(ع) و پیامبر اعظم(ص) پذیرایی می‌شد که این آمار در شب‌های رمضان به 12 هزار زائر رسیده است.

پذیرایی از 25 هزار زائر در چایخانه‌های حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج قم، سعید اسدی در با اشاره به خدمات خادمان آستان مقدس در چایخانه‌های حضرتی گفت: در حال حاضر در دو صحن پیامبراعظم(ص) و صحن حضرت صاحب الزمان(عج) چایخانه‌های حرم بانوی کرامت فعال است.

وی افزود: در روزهای عادی این چایخانه‌ها در دو شیفت صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و عصر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ فعال است، در مجموع در دو چایخانه به صورت روزانه با بیش از ۲۵ هزار چای تبرکی با استکان‌های شیشه‌ای از زائران پذیرایی می‌شود.

 رئیس اداره خدمات اماکن حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان نیز فعالیت چایخانه‌ها به بعد از افطار موکول شده و آمار پذیرایی زائران به 12 هزار نفر کاهش یافته است و بعد از اتمام ماه مبارک چایخانه در شیفت‌ها و  ساعت‌های قبلی خود فعال خواهد بود.

وی یادآور شد: ظرفشویی تمام اتوماتیک جهت شستشوی اتوماتیک وار استکان های شیشه ای نیز تهیه شده و تمامی استکان ها بعد از مصرف شست‌وشو داده شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه