English

تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های مدیریت شهری در ایام نوروز

در دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر قم، از تلاش‌های مدیریت شهری در ایام نوروز و روزهای پایانی سال تقدیر شد.

تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های مدیریت شهری در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج قم، سقائیان نژاد، معاونان و مدیران شهرداری قم با دکتر اسلامی رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار اظهار داشت: فعالیت مدیران شهرداری در مناطق 8 گانه در جهت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران و شهروندان قابل‌تقدیر است.

حسین اسلامی همچنین عنوان کرد: با توجه به اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی خدمات آب و فاضلاب و مدیریت شهری در اتمام به‌موقع طرح‌ها ارزشمند بود و خوشبختانه سطح رضایتمندی نیز افزایش‌یافته است.

مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز تصریح کرد: در بحث بوستان‌ها باید برنامه‌ریزی لازم در جهت ارائه چهره فرهنگی قم صورت بگیرد و بحث‌های فرهنگی در این ایام به‌واسطه تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان مورد تأکید باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از شهردار و معاونت مالی شهرداری در حوزه همکاری با این شرکت تقدیر کرد و افزود: تمامی حساب‌های شهرداری تا سال 1400 تعیین تکلیف شد و این نشان‌دهنده نگاه مثبت شهردار به تداوم خدمات در این بخش است.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف حساب‌ها برای مجموعه شهرداری و مباحث بودجه‌ای و حسابرسی به‌عنوان نقطه مثبتی به شمار می‌رود، دراین‌باره شرکت آب و فاضلاب به سهم خود آماده ارائه هر نوع کمک در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران و مسافران است و خود را در کنار مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در جهت خدمت گذاری در خصوص فعالیت‌های شهرداری می‌دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه