English

خسارت ۵۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های بشاگرد

فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: بر اساس برآورد اولیه، سیل روزهای اخیر در بخش مرکزی بشاگرد ۵۰ میلیارد تومان به این بخش خسارت وارده کرده است.

خسارت 50 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یعقوب دادعلی زاده فرماندار شهرستان بشاگرد صبح امروز (۱۴ اسفندماه) در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان بشاگرد، افزود: روستاهای کوه حیدر، براهنگ، کَش میگی، دَرجَک، پُرُنگی، زَهَک، بُستکان، سَربند، فِراهک، چوخون، کَمدارک و بلبل آباد در این سیل خسارت دیده اند.

وی با بیان اینکه روستای کوه حیدر بشاگرد هم که بیش از ده سال درگیر بحران کم آبی بود اکنون دوباره با از بین رفتن تاسیسات آب، درگیر این بحران شد، اظهار کرد: زیرساخت‌های آب روستای کوه حیدر بر اثر تخریب سازه آبخیزداری این روستا و وقوع سیلاب به کلی از بین رفته است و برای ایجاد دوباره این زیرساخت‌ها به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دادعلی زاده ابراز داشت: همچنین به زیرساخت‌های راه، بخش کشاورزی، آب و برق روستاهای بخش مرکزی خسارت وارده شده است و برق روستای کَش میگی همچنان قطع است که تیم‌های اتفاقات برق در حال وصل کردن برق این روستا هستند.

وی با اشاره به اینکه به یک دهنه پل در محور اصلی جکدان به دَرمورد نیز خسارت وارد شده است، عنوان کرد: اکنون رفت و آمد در راه‌های ارتباطی این روستاها به کندی صورت می‌گیرد و با توجه به خاکی بودن این راه ها، قرار گرفتن در مسیر آب نما و باتلاقی شدن در زمان بارندگی؛ بازگشایی کامل آن‌ها تا زمان خشک شدن مسیر طول می‌کشد.

فرماندار شهرستان بشاگرد با بیان اینکه در این سیل به منازل مردم خسارت وارد نشده و کسی نیز آسیب ندیده است، تصریح کرد: این سیل چهار دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه پژو ۴۰۵ را با خود برد و تلفاتی هم به دام‌های مردم وارد کرد که خسارت نهایی پس از بررسی کامل اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه