English

معاون عمرانی استانداری مازندران:

نظارت و ارزیابی از روند اجرای طرح پاکسازی معابر مازندران در آستانه نوروز تشدید خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: مسافران در راه هستند و مدیران شهرستان پاکسازی و زیباسازی معابر را جدی بگیرند.

نظارت و ارزیابی از روند اجرای طرح پاکسازی معابر مازندران در آستانه نوروز تشدید خواهد شد

‎به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا علیخانی معاون عمرانی استانداری مازندران که برای بازدید از معابر شهرستان‌های مازندران، وارد آمل شد، با بیان اینکه نظارت و ارزیابی اجرای شیوه نامه ابلاغی پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه های مازندران تشدید خواهد شد، اظهار داشت: عمل به شیوه نامه ابلاغی از تأکیدات استاندار است و مسئولین شهرستان‌ها قرارگاه را تقویت کنند و عمل به دستورالعمل را جدی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حجم عظیمی از زباله و نخاله معابر مازندران برداشت و پاکسازی شده است، ادامه داد: عملیات پاکسازی شهرستانها در حال اجرا است، اما نیاز است تا فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و راهداران تا پاکسازی نهایی فعال باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران اجرای این طرح را همراه با امتیاز دهی به فرماندار، بخشدار، شهردار و دهیار برتر عنوان کرد و افزود: در این بازدید علاوه بر تشکر از اقدامات شهرستان ها، نقاط ضعف ها نیز یادآوری شد تا ظرف چند روز آینده رفع شود.

وی با بیان اینکه بازدید مجدد معابر شهرستان‌های استان در هفته آینده انجام خواهد شد، خاطرنشان ساخت: باتوجه به تلاش مجموعه مدیریت شهرستان ها پیش بینی می شود که به زودی کار پاکسازی پایان پذیرد.

علیخانی با اشاره به اینکه اگر در مناطقی اجرای شیوه نامه به درستی اجرا نشود، از مدیران شهرستان پذیرفته نیست، گفت: در آستانه نوروز قرار داریم و نیاز است تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه