English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

افتتاح پروژه های مخابراتی در سقز با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۷ میلیارد ریال

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پروژه های مخابراتی در پنج حوزه با سرمایه گذاری ۱۲۷ میلیارد و ۲۲۴میلیون ریال اعتبار در شهرستان سقز در ایام مبارک دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح پروژه های مخابراتی در سقز با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۷ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: چهار عنوان پروژه در حوزه توسعه ADSL و سوئیچ، اجرای فیبر دسترسی جهت توسعه FTTH و فیبر سایت، تغییر مکان سایت همراه اول و ارتقای تکنولوژی در شهرستان سقز اجرا شده اند.

وی با اشاره به اینکه توسعه امکانات مخابراتی در نقاط روستایی استان از اولویت های این مجموعه در راستای برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات به ساکنین در نواحی روستایی است اظهارداشت: افزایش پورت هایADSL در روستاهای میک، باشماق و دولت قلعه و همچنین تعویض و توسعه سوئیچ تلفن ثابت در روستاهای شمسه، ایلو، دره زیارت سفلی، و حسن سالاران شهرستان سقز صورت گرفته است.

حکمت با اعلام اینکه چهار میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای فیبر دسترسی به منظور توسعه FTTH و فیبر سایت سرمایه گذاری شده است خاطر نشان ساخت: این پروژه در دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری سقز اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارتقای اینترنت همراه در روستاهای شهرستان سقز خبر داد و بیان کرد: تکنولوژی سایت های گلزار علیا، ایراب و کاکه سیاب به ۳G و سایت های تلفن همراه در روستاهای طاله جر، قوره دره و تپه بهرام به ۴G تجهیز شده اند.

وی همچنین ایجاد سایت تلفن همراه در میدان معلم این شهرستان را یادآور شد و گفت: شهروندان ساکن در این محدوده از سرعت بالاتر و باکیفیت تر اینترنت همراه بهره مند هستند.

وی عنوان کرد: سرمایه گذاری ۱۲۷ میلیارد و ۲۲۴میلیون ریال مخابرات منطقه در شهرستان سقز از محل منابع داخلی شرکت مخابرات ایران تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه