English

بە مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد:

کلنگ‌زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری محور قروه - همدان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بەمناسبت دهه مبارک فجر، آیین کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات بین شهری وینسار در حد فاصل شهرستان‌های قروه و همدان انجام شد.

کلنگ‌زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری محور قروه - همدان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، پیام جلالی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به رابطه مناسب جمعیت کردستان با بدنه خیرین و داوطلبان استان، زمینی به مساحت ۳هزار متر مربع توسط یکی از خیرین نیک اندیش شهرستان قروه‌ برای احداث پایگاه امداد و نجات به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده و با پیگیری‌های نماینده‌ محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه‌ مهم هستیم.

جلالی با اشاره به اینکه ساخت این طرح به پیمانکار واگذار شده است، عنوان کرد: ساخت این پایگاه از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان قروه و به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال بوده و انشااللە این طرح تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگرفتن این پایگاه در کریدور ورودی استان کردستان ان شاءالله با راه اندازی این پروژه شاهد کاهش چشم گیر تلفات تصادفات جاده‌ای در این محور خواهیم بود.

در ادامه‌ی مراسم نماینده‌ مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: احداث پایگاه جاده‌ای وینسار می تواند نقش بسیار مهمی در کمک به مردم منطقه در راستای اهداف نوع دوستانه جمعیت هلال احمر داشته باشد.

اوسطی افزود: با تخصیص اعتبارات مناسب به این طرح توسط استانداری محترم انشاالله زودتر از موعد مقرر شاهد افتتاح طرح خواهیم بود.

دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در مراسم افتتاح طرح ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کرد که طرح احداث پایگاه وینسار پیش از برنامه‌ زمانبندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه