English

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» در کردستان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» با عنوان «۴۴ قاب، ۴۴ روایت و ۴۴ عکس» در استان کردستان خبر داد.

اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» در کردستان

 به گزارش خبرگزاری موج کردستان، زینب زاله، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، اظهار کرد:از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» با عنوان «۴۴ قاب، ۴۴ روایت و ۴۴ عکس» در استان خبر داد.

وی افزود: در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید از لحظات ناب حضور حماسی خود و خانواده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه عکس گرفته و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان تا ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند، بیان کرد: هر فرد می‌تواند سه عکس از حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به این مسابقه فرهنگی ارسل کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی باید آثار خود را به شماره ایتا ۰۹۰۲۶۷۰۵۵۳۶ ارسال کنند و در پایان از ۴۴ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

زاله با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود، یادآور شد: در برگزاری این مسابقه فرمانداری سنندج، جهادکشاورزی استان و منابع طبیعی استان کردستان مشارکت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه