English

بازدید معاون دادستان کل کشور از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد استان قزوین

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز دادستانی کل، دادستان مرکز استان قزوین و سایر مسئولان قضایی و اجرایی از مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بازدید کردند.

بازدید معاون دادستان کل کشور از کمپ ماده 16 ترک اعتیاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید گفت: بدون شک راه اندازی این مرکز و جمع آوری معتادان متجاهر در کاهش وقوع برخی جرائم از جمله سرقت های خرد بسیار موثر است و باید تمامی دستگاه ها در بهبود وضعیت این مرکز و مراقب بعد از خروج این افراد مشارکت و با دستگاه قضایی همکاری کنند.

حسین رجبی، دادستان قزوین نیز در این بازدید بیان داشت: ایجاد مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر سال ها در استان قزوین مغفول مانده بود که بحمدالله با پیگیری های دستگاه قضایی و همکاری و مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها راه اندازی شد و برای اشتغال و مراقب بعد از خروج معتادان متجاهر نیز برنامه های پیش بینی شده تا این افراد مجدداً به دامن اعتیاد گرفتار نشوند.

 گفتنی است در این بازدید مسئولان قضایی در جریان مسائل و مشکلات این مرکز و معتادان قرار گرفتند و در خصوص برخی دستورات لازم صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه