English

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان خبرداد؛

خیران هرمزگانی ساخت ۳۰ باب مدرسه را بر عهده گرفتند

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان عنوان کرد: خوشبختانه آقای «محمد مولایی» و «احمد امینی» خیران هرمزگانی ساخت ۳۰ باب مدرسه را بر عهده گرفتند.

خیران هرمزگانی ساخت ۳۰ باب مدرسه را بر عهده گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش و برنامه مهمی چون برنامه توسعه پایدار بدون وجود دانش آموزان و دانشجویان بی‌معنی است.

وی ضمن بیان این‌که هرمزگان از ۷۵ کشور دنیا بزرگ‌تر و از سه کشور پرجمعیت‌تر است، افزود: هرمزگان از نظر منابع نفتی و صنایع معدنی و پتروشیمی در کشور حرف اول را می‌زند، اما مهم‌تر از همه بحث آموزش‌ و پرورش و تربیت دانش‌آموختگان در این استان است چراکه این دانش‌آموزان و دانشجویان هستند که با علم خود آینده کشور را در دست خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان اذعان کرد: امروزه سطح عملکردی بسیار بالا رفته است چراکه یک زمانی همه خیرین دنبال ساخت مسجد و مکان‌های دینی بودند اما خوشبختانه به دست خیرین مدارس بزرگی ساخته شده است که دانش آموزان در مناطق دورافتاده و محروم از نعمت آموزش بی‌بهره نمانند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر یک حرکتی مردمی و با کمک خیرین در شهرستان بستک دانشگاه بزرگی ساخته شد و امیدواریم که خیرین دانشگاه ساز هم بشوند و در زمینه پیشرفت‌های علمی قدم بزرگی بردارند.

کامرانی در پایان گفت: دولت به دلیل محدود بودن بودجه خود به‌تنهایی و بدون کمک مردم نمی‌تواند کاری را به پیش ببرد مگر به همت مردم و کمک خیرین.

خیران هرمزگانی ساخت ۳۰ باب مدرسه را بر عهده گرفتند

سید عبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان در ادامه این مراسم اظهارداشت: خوشبختانه امروز گروهی دیگر از خیران برای یک مهرآفرینی دیگر و ساخت مدارس در هرمزگان اعلام آمادگی کردند که در این میان آقای «محمد مولایی» و «احمد امینی» ساخت ۳۰ باب مدرسه را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه مدرسه‌سازی یک صدقه جاری است و پاداش اخروی عظیمی دارد، افزود: ساخت این مدارس از امروز شروع می‌شود و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه شبانه‌روزی در شهرستان بستک با ۳ هزار متر مساحت در حال انجام است و خرسند می‌شویم اگر گروهی از خیران بتوانند با کمک‌های خود به ساخت این مدارس یاری رسانند و در ثواب این کار خیر شریک شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه