English

مسئول نهاد نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کردستان؛

وزارت علوم به دانشگاه های کردستان نگاه ویژه داشته باشد

مسئول نهاد نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کردستان،‌ نگاه ویژه وزارت علوم به دانشگاه های استان کردستان را ضروری دانست.

وزارت علوم به دانشگاه های کردستان نگاه ویژه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام فرهنگیان امروز شنبه(۲۴دی ماه) در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه کردستان که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار کرد: خدمت رسانی در استان کردستان اجر مضاعف دارد و نگاه ویژه وزارت علوم به دانشگاه های استان امری ضروری است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اهمیت مسئولیت پذیری به عنوان یک امانت در دست مدیران افزود: اهلی که امانت را برعهده می گیرد باید امانت دار و مسئول باشد و از سکان داری خود به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کند چرا که این مسئولیت مرهون خون شهدای انقلاب است.مسئول نهاد نمایندگی دفتر ولی فقیه در دانشگاه کردستان،‌ ادامه داد: دانشگاه کردستان امروز جایگاه خوبی در کشور دارد و این موفقیت مرهون زحمات مجموعه مدیریت دانشگاه است که باید حفظ و تقویت شود.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاه باید با شناسایی نقاط قوت و ضعف در راستای تقویت و توسعه بیش از پیش دانشگاه کردستان گام بردارند یادآور شد: کشور ما در اتفاقات اخیر لطمات زیادی دیده است که باید، فراموش نشود و قدر شهدا را بیشتر دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه